Home » » NGERI...AUTOPSI mangsa ROGOL

NGERI...AUTOPSI mangsa ROGOL

Kepada kaum wanita, jagalah diri anda sebaiknya agar tidak menjadi mangsa rogol oleh lelaki yang tidak berhati perut...















Share this article :

+ komen + 18 komen

31/12/11 10:07 PTG

bro, kaburkan muka. kesian kat mangsa

31/12/11 10:16 PTG

sseram sejuk bdn tengok pic tu...

31/12/11 11:04 PTG

np kena bedah?

31/12/11 11:14 PTG

kenapa post mortem sebegitu sekali...

1/1/12 12:05 PG

kesiannye..ape yg cube doktor tue buat zora?kesian mangse :(

1/1/12 1:37 PG

tengok gambar2 kat blog zora ni, nasib baik jugalah saya tak bawa sampai ke mimpi..huhu..
ngeri ooo..

1/1/12 2:30 PG

Er, muka tu jelas le takut ada sedara mara masuk sini...

1/1/12 5:30 PG

ya Allah....takut la...ngeri...

1/1/12 9:17 PG

Takziah dan Al-Fatihah buat mangsa jika beragama Islam..

Ya Allah kenapa sampai macam tu seksanya mayat..

Jauhkan lah kita semua dari perkara2 sebegini..

1/1/12 1:50 PTG

erkkkk

1/1/12 2:56 PTG

teruknya..knapa mcm tu skalu klau ye pon kne rogol..terseksa myat asenya

1/1/12 4:00 PTG

knape dy bedah mngsa tuh??

1/1/12 8:10 PTG

dasyatnya..

takutttttt

1/1/12 8:35 PTG

pelik,yang nak bedah bagai sangat nape ye?tang kerongkong tuh de effect ke?air liur perogol?macam kes seksa mayat jew.

12/1/12 11:20 PTG

Oh tidak.. sangat seram.. kenapa post mortem sampai camni sekali ????

2/6/13 9:07 PTG

Takutnya ngerinyaaaa jng pose pic2 cam tu lagi

2/6/13 9:07 PTG

Takutnya ngerinyaaaa jng pose pic2 cam tu lagi

20/4/14 5:38 PTG

Ni bkn post mortem rasenya. Autopsy Post mortem bukan mcm ni. Ni mcm kes jual organ

Catat Ulasan